29 Şubat 2016 Pazartesi

HİÇ BİTMEYEN MARUL

 Bu günkü konumuz biraz havadan sudan olacak.Aslında bu tarz bekleyen o kadar çok yazım ve fotoğrafım var ki artık hepsi sırayla.Geçen gün facebook ta kestiğiniz marulun kök kısmı ile marul yetiştirme videosu görmüştüm.Hatta başlık olarak hiç bitmeyen marul yazmışlardı.O zamandan beridir aklımdaydı gerçekten olur mu ki acaba diye bir ara yapmaya karar vermiştim.Slogan bile başlı başına beni cezbetti "hiç bitmeyen marul".Çok iddialı değil mi? 
Marulu pazardan sık sık alıyorum salata yaptıktan sonra kökünü plastik su dolu bir kaba koydum.Arada suyu azaldıkça su ekledim.Bir baktım marullar yeşil yeşil çıkmaya başladı.Neden bilmem çok sevindim.Sonra plastik kaptan çıkarıp balkonumda ki saksıya ektim.
 İşte benim güzel ve hiç bitmeyen marullarım.Benim saksım biraz küçüktü o yüzden bebek marullarım oldu.Büyük bir saksı bulduğumda belki daha büyük hale gelirler.Ne kadar hoş değil mi?Kendi marulumu yetiştiriyorum.
Yanında da maydanozlarım.Ben yeşili çok seviyorum.Siz de deneyin derim.

Hiç yorum yok: