15 Haziran 2010 Salı

FIRINDA SOGAN SALATASI

Bu tarifi uzun süredir severek yapıyorum et veya tavuk yemeklerine çok yakışıyor.Degişik bir sogan salatası tarifi.Tarifi yeturlalezzetkareleri Yeşimden aldım.
FIRINDA SOGAN SALATASI MALZEMELERİ:
  • 5 adet kuru sogan
  • 2 çay kaşıgı kekik
  • 2 çay kaşıgı tuz
  • 2 çay kaşıgı pul biber
  • 1 çay kaşıgı toz şeker
  • yarım kahve fincanı sıvıyag
  • fırın poşeti
Kuru soganların kabuklarını soyduktan sonra iri iri dograyalım.Derince bir kaba koyalım ve üstüne baharatlarımızı ve sıvı yagımızı ekleyelim ve hepsini elimizle veya kaşıkla harmanlayalım.Sonra bu karışımı yanmaz fırın poşetine koyup agzını kapatalım.Ve önceden 200C ısıtılmış fırına verelim.Fırından çıkarınca isterseniz üzerine nar ekşisi de koyabilirsiniz.
Afiyet olsun.

26 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Hımmmmm
çok güzel du ben bunu yapayım ...
Ellerine sağlık canım....

Damak Tadı dedi ki...

Biz bu salataya soğan yahnisi deriz tatlım..Çok nefis ve iştah acıcı görünüyor..Et yemeklerinin yanında vazgeçilmezdir..Senin ve Yeşim'ciğimin ellerine sağlık..Öpüyorum kocaman..Sevgilerle..

İlknur dedi ki...

Ellerine sağlık Eylemcimm.
Çok güzel görünüyor.En kısa zamanda deniycem...
Sevgiler...

Işıl dedi ki...

BENDE AYNISNI PİYAZLIK DOĞRAYARAK YAPARIM

Unknown dedi ki...

Canım harika görünüyor ellerine sağlık sevgiler...

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor mutlaka denenecek sevgilerimle..

fiko-yağız mutfakta dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor mutlaka denenecek sevgilerimle..

ahsen58 dedi ki...

hiç görmemiştim çok değişik bir salata ama çok güzel görünüyor ellerine sağlık canım

çeşnici Handan dedi ki...

Eylemciğim, hiç denememiştim ama gerçekten et ve tavuk yanına yakışan bir garnitür. Mutlaka deneyeceğim. Ellerine sağlık.

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Eylem harika görünüyor. Tam eşime ve babama göre bir salata ellerine sağlık cnm.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Bende soğanları mangalda pişirip salata yapıyorum.Denemek isterim,çok güzel olmuş ellerine sağlık,sevgi ile öptüm.....

ebru dedi ki...

Sevgili Eylem lezzet mükemmel görünüyor. Ben soğan salatasını çok severim. Bu tarifide mutlaka denemeliyim.

Baharcicegi dedi ki...

cok degisik bir salata olmus,etin yanina nefis gider,eline saglik
sevgiler

aydilber dedi ki...

çok güzel arkadaşım bayılırım ben bu soğana birde böyle denemeli...en kısa zamanda mesala bugün...ellerine sağlık

Pelin dedi ki...

Çok değişik bir tarif. Tadını çok merak ettim. Nar ekşisi çok yakışmıştır. Deneyeceğim.Elinize sağlık
Sevgiler

Pelin dedi ki...

Çok değişik bir tarif. Tadını çok merak ettim. Nar ekşisi çok yakışmıştır. Deneyeceğim.Elinize sağlık
Sevgiler

yeşim dedi ki...

eline sağlık eylemcim.beğenmenize sevindim.afiyet olsun canım.hayırlı kandiller diliyorum.sevgiler.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Sevgili Eylem,
Bayıldım ben bu salataya,ellerine sağlık.
***********
Hastalara şifa,borçlulara eda,kimsesizlere hami,muhtaca dost eli,
Küslere barış,işsize iş,mekanı olmayana hayırlı mekan,
Evladı olmayana hayırlı evlad,rızgı dar olanlara bolluk,
Sıkıntısı olanlarada hayırlı kolaylık nasib eyle YA RABBİ..!
Dualarınız kabul,kandiliniz mübarek olsun.

sarımutfak-hande dedi ki...

bende çok severek yerim harika oluyor ellerine sağlık nefis görünüyor canım
sevgiler
hayırlı kandiller

tub@ dedi ki...

ellerine sağlık canım, kandilin de mübarek olsun:)

bu arada sayfanın yeni dizaynına bayıldım, güle güle kullan :)

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım merhaba.Kandilin mübarek duaların kabul olsun.Sevgiler bıraktım..

Pembe Tatlar dedi ki...

Avuçların açıldığı, gözlerin yaşardığı, ilahi esintilerin kalplerimizi okşadığı bir anın bir asra bedel olduğu bu gecede dualarda birleşmek dileğiyle...

Regaip Kandiliniz Mübarek Olsun...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

afiyetler olsun eylemciğim,
iyi haftasonları diliyorum

Sevtap dedi ki...

Bunuda ilk defa duydum süpersin değişik tadlara bayılırım ellerine sağlık canım

Adsız dedi ki...

Merhaba
Cok guzel bir tarif bende deneyecegim.
Acaba yaklasik olarak kac dakikada pisiyor?

vişnap dedi ki...

Pek bilemedim ama soğan salatasında aklım takılı kaldı ben genelde pişmiş közde pişmiş ve soğan kroket vs vs sevmem ama bunu bir ara mutlaka deneyeceğim zira görünümü çok hoşuma gitti bu kadar güzel görünen bir soğan muhakkak lezzet olarakta çok güzel oluyordur diye düşünüyorum eline emeğine sağlık canım.