10 Haziran 2015 Çarşamba

KÖZ BİBERLİ NOHUTLU DİP SOS

 Lezzet tabağı sitesinde görüp de denemek istediğim bir tarifti.Tadı güzel,herhangi bir yemeğin yanında yanında yiyebileceğiniz,ayrıca sağlıklı bir meze çeşidi.
 Ben denedim ve memnun kaldım.Umarım sizde denersiniz.Ben meze ve salata türü seçenekleri çok seviyorum.Özellikle yazı şöyle hafif birşeyler istiyor insanın canı.İşte böyle zamanlarda yufka ekmek ile beraber yiyebiliyorum bu dip sosu.Hem tok da tutuyor insanı.İşte tarif:

KÖZ BİBERLİ NOHUTLU DİP SOS TARİFİ:

MALZEMELER:

  • 1 kase haşlanmış nohut
  • 2 adet közlenmiş kırmızı biber
  • 2 diş sarımsak
  • limon suyu
  • kimyon(bolca),karabiber,pulbiber,tuz
YAPILIŞI:
  1. Bütün malzemeleri blendera koyun ve iri kalacak şekilde parçalayın.Ben kendimi kaptırıp çok çekmişim.Ekmeğe sürmelik oldu benim ki.
  2. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: