23 Mart 2015 Pazartesi

ŞEKERLEMİŞ REÇELE ÇARE


Arada sizinde yaptığınız reçeller şekerlenir mi?Gerçi bu reçeli bana annem köyden yapıp getirmişti.Şekerini az koyduğundan mıdır yoksa az kaynattığından mıdır şekerlendi.Şekerlenme dediğim topak topak oluyor içinde şeker.Ben ilk başta bozuldu zannettim.Ve hemen ablama başvurdum.Ablam bana gerekli talimatları verdi ve bende uyguladım.Ve reçel normale döndü.Az kalsın atıyordum reçeli.Ki bu bizim tek sevdiğimiz reçel çeşidi olan vişne reçeli.

ŞEKERLENMİŞ REÇELE ÇARE:
  • Şekerlendiğini düşündüğünüz reçelin hepsini bir tencereye boşaltın.
  • Üzerine 1 çay bardağı kadar su ekleyin.
  • Ve ocağa koyun.
  • Orta ateşte 1-2 taşım kaynayana kadar bekletin.
  • Ve tekrar kavanozlayın.
  • Soğuyunca buzdolabına kaldırın.
  • Hepsi bu kadar.


Hiç yorum yok: