2 Mart 2015 Pazartesi

RUNATOLIA ANTALYA

 Runanatolıa Antalya da yaşayan insanlar bilirler.Gerçi artık Antalya dışına da taşmış bir koşu maratonu.10 km,yarı maraton(21 km)ve tam maraton olmak üzere kategorileri de varmış.Varmış diyorum çünkü daha 1 senedir bu yarışmayı gerçek anlamda duyuyorum.Daha öncede biliyorduk ama hiç bu kadar yakından ilgilenmemiştik.Bu sene ne  mi oldu eşim bu yarışmaya katılmaya karar verdi.1 senedir sigarayı bıraktı ve kendini koşuya verdi.Çok da iyi oldu bence.
 İlk yarışmasına eşimle beraber gidecektik ama beklenmedik bir gelişme küçük adam hasta oldu.Maalesef eşimi izlemeye gidemedik.Halbuki ne planlar yapmıştık.Ama çocuklu olunca böyle beklenmedik durumlar ortaya çıkıyor maalesef.Eşim yarı maraton da koştu.Bence tanıtım daha çok yapılmalı bu yarışma için.Bebeğiyle koşanları mı ararsınız,bebeğini bebek arabasıyla iterek koşanlarımı arasınız her türden insan mevcuttu.
 Zaten bence önemli olan kazanmak felan değil eğlenmek.Ve bence herkes çok eğlenmişe benziyordu.Pazar günü hava da güzeldi.Piknik yaparak hem koşuyu izledi insanlar hem de vakit geçirdiler.O gün en çok da ehliyetim olmadığına ve araba kullanmayışıma çok yandım.Neden mi?Bir ara küçük adam kendini iyi hisseder gibi oldu.Eğer araba kullanabilseydim atardım çocukları arabaya giderdim eşimin yanına.Bu bana bir ders oldu ve en kısa zamanda ehliyet almaya karar verdim. 
 Yarışmada birinciler kim oldu hiç bilmiyorum zaten bence çok önemi de yok.Dediğim gibi maksat iyi vakit geçirmek.Eşim dereceye giremediği için biraz üzülmüş olsa da biz onu teselli etmeye çalıştık.Bu arada söylemeden de geçemeyeceğim eşimle inanılmaz gurur duyuyorum.Kısa zamanda vücudu için çok yararlı şeyler yaptı.Ve bu yarışmaya katılmaya karar vermesi bile çok önemli bir cesaretti.Çocuklarımın da babaları ile gurur duyması(gerçi her zaman duyuyorlar) bence ayrı bir zevkti.Ve güzel bir örnekti. 
 RUNAOLIA'ya seneye sizi de bekleriz.Çünkü yine bir aksilik olmazsa seneye yine oradayız.Bakarsınız bebelerimi de alır bende koşarım.
 Zira şehir dışından gelen o kadar çok insan vardı ki.Siz neden gelmeyesiniz.Hem Antalya da tatil yapmış olursunuz hemde yarışarak güzel vakit geçirmiş olursunuz.


Hiç yorum yok: