11 Mart 2009 Çarşamba

ARTI KURABİYE

Malzemeler:
  • 1 yumurta
  • çeyrek su bardagı pudra şekeri
  • 2,5 su bardagı un
  • 200 gr.margarin(oda sıcaklıgında bekletilmiş)

İçi İçin:

  • 1-1,5 su bardagı dövülmüş ceviz
  • 2 yumurta
  • 1 çorba kaşıgı süt
  • 1 su bardagı toz şeker

Hamur için yumurtayı,pudra şekerini,unu ve margarini(küp küp dogranmış halde)karıştırıp yoguruyoruz.İyice yogurduktan sonra 1 saat bekletiyoruz.İç malzemesinin hepsini bir kapta karıştırıyoruz.

Tart kalıplarını yaglıyoruz.(dilerseniz yaglamadan tart kalıpları için hazırlanmış yaglı küçük kagıtlardan da kullanabilirsiniz.)Dinlenmiş hamurdan ceviz büyüklügünde parçalar koparıp tart kalıplarına yayıyoruz.Üstüne 1 tatlı kaşıgı kadar iç malzemesi koyuyoruz.En üste de hamurdan yaptıgımız ince şeritler yerleştiriyoruz.Önceden ısıtılmış 200 derecelik fırında 15 dakika pişiriyoruz.

Afiyet olsun.


2 yorum:

İlknur dedi ki...

ellerine sağlık çok güzel görünüyor.kesinlikle deneyeceğim..

Hadiye dedi ki...

Eylemm yine ben,

Hayatım bakacağım başka bloglarda var ama bir girdim bloğuna ayrılamıyorum. Tariflerin çok değişik geldi. Bu kurabiyeyide denemek istiyorum.Cevizi çok severim.Eminim çok güzel olmuşlardır.
Ellerine sağlık.

Sevgiler*