17 Şubat 2009 Salı

COCUKLARA SORUMLULUK VERMEK

Doktorumuz bize cocugunuz kac yasında olursa olsun ona sorumluluk almayı ögretmelisiniz demisti.Bu yaştaki cocuga nasıl sorumluluk almak ögretilir demeyin.Biz evde oglumla beraber temizlik yapıyoruz,bulasık makinasını yerlestiriyouz,evleri siliyoruz,oglumun oyuncaklarını beraber topluyoruz......gibi bu seçenekleri siz daha da cogaltıp onu hayata hazırlayabilirsiniz.Şimdiden size kolay gelsin. Bu arada oglum bu kadar iş yapıp annesine yardım edince koca bir ekmegi haketti degil mi?

9 yorum:

esr@ dedi ki...

bence çok doğru bişe yapıyorsun. şimdiki çocuklar sorumluluk ne demek bilmiyorlar. Atalarımızın sözü boş değil. Ağaç yaş iken eğilirmiş. Çok tatlı allah bağışlasın.

TAZE NANE dedi ki...

Ay maşallah.
Ekmeğinide nasıl yer.
Sevgiler.

havvanur dedi ki...

eylemcim şimdi küçükya oyun gibi gelio yapıolar 11 yaşta saklancak delik arıyolar havva demişti dersin :)

kardelen dedi ki...

ay canım ne şirin bir çocuk temizlikte yaparmış

singamaraja dedi ki...

Auuum

Waaa! helping mama

eviminnuru dedi ki...

maşallah kuzucuğa

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Allah nazarlardan korusun canım.Benım oglanda pek meraklıydı bana yardım etmeye.Sevgıler..

Kıvır Anniş dedi ki...

:) çok şirin yaaa..bütün küçük ve beceriksiz şeyler sevimli oluyor sanırım... sorumluluk kısmına katılıyorum sonuna kadar.Oğlum büyüsün başlıcam hemen.Yok öyle yan gel yat osman. :)))

Unknown dedi ki...

yerim ben onu bak nasıl da yakışmış süpürge eline...
ben de katılıyorum iş yaptırmalı çocuğa sorumlluluk vermeli her konuda hem de tabi yaşıyla orantılı :)