24 Mayıs 2010 Pazartesi

KREM ŞANTİLİ MUFFİN

Hemen hemen 1 haftadır Alanyadaydık.O yüzden yeni tarif ekleyemedim ve sizleri ziyaret edemedim.Ama dönüşümüzde ilk işim bir muffin denemesi oldu.Bu tarifi pembetatlar arkadaşımızdan aldım ve ben çok begendim.Ve yine bu tarifi Krem Şantili Tatlılar etkinligini üstlenen arkadaşıma gönderiyorum ve kolay gelsin diliyorum.İşte tarif:
KREM ŞANTİLİ MUFFİN MALZEMELERİ:
  • 3 Adet yumurta
  • 1 su bardagı toz şeker
  • 1 su bardadı süt
  • 1 şişe dr.oetker şişe vanilya aroması veya 1 paket vanilya
  • yarım su bardagı sıvıyag
  • 1 paket Sinangil kabartma tozu
  • 3 yemek kaşıgı kakao
  • istenilen kadar damla çikolata
  • aldıgı kadar Sinangil kek un
Üzeri için:
  • 1 paket toz kakaolu krem şanti,süt ve Dr. oetker süsleme şekerleri
Yumurta ve toz şekeri mikserle iyice çırpıyoruz.Diger malzemeleri de ekleyip çırpmaya devam ediyoruz.Ve muffin kalıplarına paylaşıtırıyoruz.Önceden 180C ısıtılmış fırında pişiriyoruz.Bu arada kakaolu krem şantiyi üstündeki tarife göre hazırlayıp buzdolabında sogumaya bırakıyoruz.Pişen muffinleri fırından çıkardıktan sonra üzerlerine 1'er tatlı kaşıgı süt gezdirip sogumaya bırakıyoruz.Krem şantiyi krema torbasına koyup muffinlerin üzerini süslüyoruz.Ve süsleme şekerleri serpiyoruz.
Afiyet olsun.

19 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Hoşgeldinnnnnnnnnnnn
muffinler nefis görünüyor renk çümbüşü gibi ellerine sağlık..........

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık enfes olmuş sevgiler...

gullesu dedi ki...

ellerine sağlık eylemcim.bende seni merak etmiştim

SEVGİLERİMLE dedi ki...

Arkadaşım çok yaklaşmış bana,Alanya çook güzel değilmi?Muffinler çok güzel ve lezzetli gözüküyor.Ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Damak Tadı dedi ki...

Çok güzel görünüyor muffinin sevgili Eylem..Kahve yanında ne de güzel olmuştur..Ellerine sağlık canım..Ayrıca hoşgeldiniz..Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefisss bir görüntü.Çok iştah kabartıcı bir görüntü olmuş afiyet şeker olsun sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık nefisss bir görüntü.Çok iştah kabartıcı bir görüntü olmuş afiyet şeker olsun sevgiler...

LEZZETİKRAM dedi ki...

eylemcim müthiş gözüküyorlar ,ellerine sağlık :)

Unknown dedi ki...

of of of ellerine sağlık

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK .NE GÜZELDİR ALANYA ŞİMDİ..

SEVGİLER

sihirlirloklava dedi ki...

CANIM MERHABA...çok güzel lezzetlerle dönmüşsün..ellerine sağlık..

Işıl dedi ki...

SEN YAP SENİNKİLER YEMEZSE BEN YERİM:)

Limonlu Kek dedi ki...

Eylemciğim harika görünüyorlar, ben bu aralar yapmıyorum, yememek için :) Yoksa nasıl dayanılır :) Sevgiler...

*kelebekana*-* dedi ki...

pek süslü ve tatlı görünüyor ..

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık güzel görünüyor.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

EYLEMCİM,ASLININDA SENİNDE ELİNE SAĞLIK,HARİKASIN CANIM:))

ebru dedi ki...

Eylemcim ellerine sağlık canım. Harika görünüyorlar.

mandalincikmazi dedi ki...

Eylem
Eylem nerdesiiiiiin....
hu huuuuuuuuuu

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Eylem.Ellerine saglik.
Cok canli duruyor.Insanin issirasi geliyor.
Berlinden sevgiler