31 Ağustos 2009 Pazartesi

PATATES KAVURMASI

Sahur için çok ideal bir yemek bence.Hem hafif hem tok tutuyor.
Malzemeler:

  • 4-5 patates
  • 1 adet kuru sogan
  • 3 adet yeşil biber
  • 1 yemek kaşıgı biber salçası
  • Bolca kuru nane
  • tuz,kırmızbiber varsa reyhan
  • sıvıyag
Patatesleri haşladıktan sonra eziyoruz.Yemeklik dogranmış sogan ve yine yemeklik dogranmış yeşil biberleri sıvıyagda kavuruyoruz.Kavrulduktan sonra içine biber salçasını ekleyip karıştırmaya devam ediyoruz.En son olarak içine bolca nane ve diger baharatları ekleyip bir defa karıştırdıktan sonra altını kapatıyoruz ve içine ezilmiş patatesleri ekliyoruz.İyice malzemeleri patatese yedirdikten sonra servis tabagına alıyoruz.
Afiyet olsun.

18 yorum:

Öznur dedi ki...

Merhabalar,
Bunu bende yapıyorum. Harika bir tadı var bence. Seninkide harika gözüküyor. Sunumda süper.
Ellerine sağlık canım.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım bizim meşhur bardak mantısı var onun içini bu şekilde hazırlıyorum ve bilerek çok yapıyorum artsında yiyeyim diye...
Ellerine sağlık bitanem:)

Unknown dedi ki...

Selamlar ben bunu hep börek içi olarak yapıyordum ama köfte formunda yemek olarak da sunumu hoşuma gitti :) Ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık bende çok sık
yaparım kocaman öpüyorum...

fatma dedi ki...

ailecek sevdigimiz bir yemek ellerine saglık

HADİYE dedi ki...

Merhaba Eylem,

Bizdede çok sevilir.Epeydir yapmıyordum.Ayy canım istedi akşam eve gidince yapayım bari.

Sevgiler*

élif(keyf-i mutfak) dedi ki...

sahur için bir alternatif daha..sağol canım..ellerine sağlık..

cansudere dedi ki...

ben iftar öncesı bakmayayım diyorum ama yınede bakıyorum valla ellerin dert görmesın.

balböcükleri dedi ki...

nefis bir tarif.ellerine sağlık

e.esma.albayrak dedi ki...

ımm nefis görünüyor..
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

canım ellerıne sağlık güzel bir lezzet.Afiyet seker olsun.

cicibici bişeyler dedi ki...

Çok güzel olmuş canım,soğanla patates çok yakışıyor,ve nane!harika,ellerine sağlık,sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

bizim ev halkida severek yerler,salata yaptigim zaman patatesi cok haslayip ertesi günü kavurmasini yapiyorum.
bereketli sahurlar

♥ŞANSLI♥ dedi ki...

Canım bunu bende yapıyorum ama şekil değişik..
Bende denemek isterim.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Benim de sık sık yaptığım bir yemek. Ellerine sağlık.

pelince dedi ki...

çok severim,nefis olmuştur eminim..
ellerine sağlık ..hayırlı iftarlar....

Tijen dedi ki...

Pek severim patates kavurmasını. Sunumun da pek hoş olmuş Eylem, ellerine sağlık.

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok severim patates kavurmasini, ellerine saglik. Fotograf ta harika!