23 Haziran 2009 Salı

FİKRİMÜHİM PAKETLERİM


Merhaba arkadaşlar sizlerle ilk paylaşmak istedigim yeni evime geçer geçmez elime ulaşan fikrimühim paketleri.Yeni evimde aldıgım ilk postalar bunlar.İki paketide çok büyük bir sevinçle açtım ve açarkende kendimi çok mühim biri gibi hissettim.Zira fikrimi almak için yolladılar bu ürünleri.Neyse alır almaz ilk denedigim almak isteyipte bir türlü alamadıgım exsir idi.İlk açtıgımdaki kokusu beni dehşete düşürdü itiraf etmeliyim.Bu koku yıkadıgım sebze ve meyvelerin üstünde kalır diye çok korktum.Ama korktugum gibi olmadı gerçekten dedikleri gibi hiç koku kalmadı.İnanırmısınız bugüne kadar hep topraktan ve ilaçtan arınmamış şeyler yedirmişim sevdiklerime.Suyun yüzünde oluşan yag gibi tabakayı görünce anladım bunu.Neyse sonuç olarak çok memnun kaldım.Özellikle çocuklu annelere ve herkese tavsiyemdir.Selva Makarnaya gelince amaçları makarnayı ana yemek yapmak diye yazıyor kitapçıgında.Ama malum biz Türkler sadece makarna ile doymayız.Ama Selva makarnada farklı olarak Amber durum bugdayı irmigi kullanılmış.Bende okuyunca ne oldugunu ögrendim.Amber durum bugdayı ekmeklik bugdaya göre protein ve b vitamini bakımından daha zenginmiş.Tabiiki benim bu yazdıklarım reklam oldu birazcık.Bence deneyin derim her iki ürünüde.


6 yorum:

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ödülün için tebrik ederim hayırlı olsun..
Hediyelerinde çok güzel:)

LEMAN dedi ki...

oohh ne guzel benıde heveslendırdıler fikrimühim oldum henuz paket falan yok meal de almadım ama gelırse denerız bakalım eylemcıgım

ARZU - ENGÜZELTATLAR dedi ki...

Hediyelerin çok güzelmiş. Bize hiç böyle şeyler gelmiyor ama :(((((
Gerçekten alıp yiyiyoruz ama sonradan da bir çok hastalık çıkıyor. Kullanmakta yarar var. Paylaşımın için teşekkürler Eylem. Sevgiler...

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

ürünü ben de aldım,kafamda soru işaretlerim vardı dün burayı

http://www.haberveriyorum.net/icerik/exsir-ile-neyden-ar%C4%B1nmal%C4%B1

okuyunca dağıldım gittim iyice :(

nurşen dedi ki...

Selam arkadaşım,ödülün hayırlı olsun,daha nice ödüllere diyelim.
Bende fikrimühime üye oldum ama ne paket var ne bişi,anlamadım valla.
Sevgiler
http://nursen-yemek.blogspot.com

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

canım benim ürünler için ve paylaşımın için teşekkür ederim bu siteye üye olmak yetiyormu yoksa başka şeylerdemi yapmak gerekiyor bilgilendirirsen sevinirim