19 Mart 2009 Perşembe

HAYATIMIZI KOLAYLAŞTIRAN İLGİNÇ TASARIMLAR

1.

2.

3.1.Saç rengine ve makyaj tarzına bir türlü karar veremeyen kadınları zaman ve para harcamaktan kurtaran bu alet televizyona bağlandığında fotoğraf üstünde makyaj ve saç renklerini denemeye imkan sağlıyor.

2.İşte mutfağı küçük olanlara çözüm sunan bir tasarım: Bu makinenin üst tarafında ekmeklerinizi kızartırken aynı anda çay yapabilirsiniz.

3.Yanında çok fazla eşya taşımayı sevmeyenler için bu tasarım, kalem ve flash belleği bir arada taşıma imkanı sunuyor. Tükenmez kalemin arkasını çevirerek çıkan 512 MB kapasitesinde flash belleği çıkarabiliyorsunuz. (Milliyet alıntıdır.)



5 yorum:

tasarım mekani dedi ki...

Ne guzel seyler eklemissiniz bloga... hepsinden istiyorum :) medinem

*kelebekana*-* dedi ki...

ilginç ...üsttekini beğendim sarışın nasıl görünürdüm diye hep merak etmişimdir ..bu kelime doğrulamayı kaldırsan daha kolay yorum yazılır

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Guzel bır hafta sonu dılıyorum canım.Sevgıler..

beyaz mendil dedi ki...

Bunlar çok ilgiç ve güzel.Teşekkürler hayatım.

cicibici bişeyler dedi ki...

Gerçekten ilginç tasarımlar,çok da kullanışlı!özellikle de ekmek kızartma makinası!sevgiler.