6 Mart 2009 Cuma

BİLGİ:Blogger'a Sayaç Ekleme


Merhaba arkadaşlar.Ben yeni bir blog kullanıcısı sayılırım.O yüzden bazı şeyleri birçogunuzdan geç keşfediyorum.O yüzden benim gibi yeni olan arkadaşlara yardımcı bazı bilgiler vermek istiyorum.Birçok sayaç sitesi mevcut.Ama ben size buldugum siteyi anlatacagım.Sayaçlar sitemize gelen ziyaretçiler hakkında bilgi veriyor.
Blogunuzu kaç kişi ziyaret etmiş görmek isterseniz efreecounter.com adresine girerek istediginiz sayacı seçip next'e tıklıyorsunuz.Önünüze çıkan sayfaya site adınızı ve mail adresinizi yazıyorsunuz.Ve alttaki Step3 yazan butona tıklıyorsunuz.Çıkan sayaç kodunu kopyalıyorsunuz.Sitenizde Gadget ekle linkine tıklıyorsunuz.Açılacak olan pencerede HTML/JavaScript gadget'ini buluyor ve tıklıyorsunuz.Aldıgımız sayac kodunu bu alana yapıştırıyorsunuz.İşte bu kadar.Yukarıdaki resimler sayaçlar çeşitlerinden sadece bir kaçı.

9 yorum:

Adsız dedi ki...

cok tesekkür ederim o kadar faydalı olduki bana acemi olduğum için anlayamamıştım...

Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim ben de sayende ekledim daha çok acemiyim

HakanYAZICI dedi ki...

Çok teşekkür ederim düzgün bi sayaç sitesi bulamıyordum .

miranın sandalı dedi ki...

Çok faydalı oldu hemen kullandım teşekkürler. www.miraninsandali.blogspot.com

Butterflies & Angels dedi ki...

Çok güzel bir özellik,çok ta şeker.Ben de yeni başladım ve hemen ekledim,anlatımda çok güzel olmuş,teşekkür ederim:)

Adsız dedi ki...

Çok teşekürler o kadar aradım diğer sayfalardan bişey anlamadım . ama senın sayende 2 dkkda hallettım :)

ilkay Saltık dedi ki...

harikasın (: kaç saattir şununla uğraşıyorum :S senin yazınla 2dk da çözdüm sorunu (:

dilek dedi ki...

teşekkürler çok beğendim faydalandım

KUKİ COOKİE BUTİK KURABİYE EVİ dedi ki...

Çok teşekkürler,çok faydalı oldu.Beklerim mutlaka,sevgiler:)

http://kuki-cookie.blogspot.com/