9 Şubat 2016 Salı

CANINIZ SUPANGLE Mİ ÇEKTİ MUTLAKA DENEYİN

 Eşim ne zamandır supangle isteyip duruyordu.Hep çocukların istediklerini yaptığım için zavallı kocamın istediğine bir türlü sıra gelmiyordu.Bir kafam attı eh yeter dedim bana kocam da lazım biraz da onun istediklerini yapayım da adamcağız sevinsin diyerek yaptım supangleyi.Bence tadı nefis oldu ev halkı özellikle eşim bayıldı hatta abartıp ertesi gün bir daha yaptım.Artık uzunca bir süre supangle istemezler herhalde. 
Tarif yemek.com sitesine ait.Arkadaşlar ısrarla bu siteye bakmanızı istiyorum.Size uygun bir tarif mutlaka çıkacaktır.Ve en güzeli ne biliyor musunuz?birebir tarifler uyuyor.Yani soınunda bir süpriz ile karşılaşmıyorsunuz.Gelelim tarife:

EV YAPIMI SUPANGLE TARİFİ:

MALZEMELER:

  • 4 su bardağı süt
  • 4 tatlı kaşığı un
  • 3 yemek kaşığı kakao
  • orijinal tarifte 1 su bardağı toz şeker diyor ama biz tatlıya çok düşkün olmadığımız için 1 su bardağından az toz şeker ekledim
  • 50 gr. bitter çikolata
  • 1 yemek kaşığı margarin veya tereyağ


YAPILIŞI:

  1. Soğuk sütü bir tencereye boşaltın.Üzerine un,kakao ve toz şekeri ekleyin ve çırpıcı ile pürüzsüz kıvam alana kadar karıştırın.
  2. Ocağa alın ve kısık ateşte sürekli karıştırarak pişirin.
  3. Göz göz olmaya başlayınca içine çikolatayı ekleyin ve çikolata eriyene kadar çarıştırın.
  4. Kıvam alan supangleye margarini ekleyip ocağın altını kapatın.Ve margarin eriyene kadar karıştırın.
  5. Pürüzsüz bir kıvam alması için blender veya mikser ile bir süre çırpın.Ve kaselere paylaştırın.
  6. İsterseniz tatlının altına süt ile ıslatılmış kek parçaları ekleyip öyle supangleyi ekleyin.
  7. Oda sıcaklığına gelince buzdolabına koyun ve iyice soğuyunca servise hazırdır.
  8. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok: